Після заправки бензином на АЗС БРСМ-Нафта, Мотто та Luxwen підвищена витрата пального – мінімум на 10%, дизелем – корозія всього і вся. Можна наекономити на дорогий ремонт паливної системи. Про це написав у Фейсбук експерт ринку пального, директор Консалтингової компанії “А-95” Сергій Куюн, спираючись на документи Випробувального центру паливно-мастильних матеріалів.
“Дослідження торкнулись найдешевших пропозицій бензину А-95 та дизпального. Зазвичай 10-15% спирту у дешевому бензині були нормою. Але 25-35% – це абсолютні рекорди! По нормативці це вже навіть не бензин, а так зване альтернативне пальне. По-друге, підвищений у декілька разів вміст сірки й бензолу взагалі робить це пальне некондиційним. Це сама натуральна бодяга, зроблена з безакцизних компонентів, за рахунок чого вона й стає найдешевшою. Це привіт лямбда-зондам та каталізаторам, це раз. А по-друге, підвищена витрата пального – мінімум на 10%. Економія ще та!” – написав Куюн.
Щодо результатів по дизелю, експерт повідомив, що давно не бачив перевищення по сірці у 6-7 разів.
“Повністю очевидно, що сірка лізе через додавання прямогонної дизельної фракції, яку отримують на тих же міні-НПЗ. Відповідно після змішування навіть невеличких обсягів “крафтового” дизелю з пальним Євро-5 отримуємо такий показник по сірці. Це навіть не Євро-4, а Євро-3, від якого відмовились ще 15 років тому. А що таке сірка? Це корозія всього і вся. Можна наекономити на неслабенький ремонт паливної системи”, – зазначив директор Консалтиногової компанії “А-95”.
Він наголосив, що не здивований, у кого знайшли таке пальне.
“Менше вражений тим, в кого це знайшли – БРСМ, МОТТО та маргінальна сіточка Luxwen. Перші дві – справжні патріархи малої нафтопереробки та “крафтового” пального. Як бачимо, дотримуються традицій навіть попри війну. Стимули серйозні: акциз + ПДВ = 11 грн/л. А потім в мене питають, чому така різниця в цінах на АЗС? Будьте пильними! Пам’ятайте про дешеву рибку й подальші наслідки!” – підсумував Сергій Куюн.
Як повідомлялося раніше, журналісти Апостроф.TV провели розслідування якості пального на на АЗС з “дешевим” пальним – БРСМ-Нафта, Мотто, Люксвен та “бочці”. Бензин із БРСМ-Нафта не відповідає вимогам за вмістом сірки. Її у майже чотири рази більше, ніж потрібно. Крім того, фіксуємо перевищення норми об’єму частки бензолу та етанолу. З “дизелем” – схожа ситуація. Сірки – знову забагато. А от температура спалаху – навпаки занизька. На інших АЗС з “дешевим” пальним, зазначають журналісти, відібрані зразки теж не відповідають нормам.